niedziela, 2 grudnia 2012

Witaminki

Systematyczność nie jest moją najmocniejszą stroną... Wszystko odkładam na później, a cokolwiek mam zaplanowane na dłużej niż 3 dni nie wypala. Do tego stopnia, że nawet preparaty witaminowe zażywałam tak systematycznie, że jedno opakowanie wystarczyło mi mniej więcej na pół roku <wstyd>. Niedobór witamin widać u mnie na pierwszy rzut oka... Maksymalnie osłabione włosy i paznokcie, okropny stan cery, ciągłe zmęczenie. Czas najwyższy zacząć przyjmować witaminy zarówno w formie warzyw i owoców, z którymi muszę się przeprosić i pokochać na nowo, jak i w formie suplementów.
Jako, że mam problemy z tarczycą i przyjmuję leki nie mogę zażywać już kompleksu witamin zawierających jod. Nawet nie uwierzycie jak ciężko znaleźć "witaminy i minerały" bez jodu! A przecież nie ja jedna nie mogę go już mieć nadmiaru... Ale przekopałam dzisiaj cały Super Pharm i znalazłam. 
Bio-Multi Witaminy i Minerały (Pharma Nord Denmark).
Niestety nie są idealne (ale jako jedyne nie zawierały jodu), bo magnez do tylko 20% zalecanego dziennego spożycia, a na moje skurcze będzie mi potrzebny. Tylko gdzie ja znajdę magnez bez witaminy B6 (tutaj jest jej aż 300%!)? Witaminowych rozkmin ciąg dalszy nastąpi...

PS. Jeżeli ktoś z Was zna inny kompleks witamin i minerałów nie zawierających jodu proszę o info w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...